I need help about Custom Block (.obj model and .json model)

Started by Viniccius007 on Mon, 01/25/2016 - 18:01
Last seen on 13:05, 5. Jun 2016
Joined Apr 2014
User points:

Statistics:

• Comments:
  • Forum topics:
  • Modifications:
  • Wiki pages:
I need help about Custom Block (.obj model and .json model)
Mon, 01/25/2016 - 18:01

Portugues

Eu gostaria de saber se é possivel criar um modelo 3d no sketchUp e depois exportar em .obj e depois colocar no MCreator, eu ja tentei porem nao da certo, ja tentei no blender tb n consigo, fui no techne so que nao tem mais opcao de importar, So da de importar em .obj e .json , no techne exporta em .java e no blender e no sketchUp nao consigo fazer meu bloco customizavel. Minha duvida é: E possivel criar um bloco customizavel dentro do sketchUp, E existe algum topico que explicasse bem sobre blocos customizaveis

Ingles (I translated the translator google.. kkkk)

I wonder if it's possible to create a 3D model in SketchUp and then export to .obj and then put in MCreator, I already tried however not the right, already tried in the blender with tb No, I was in so techne that do not have more option to import, So the import in .obj and .json in techne exports in java and blender and SketchUp can not do my Customizable block. My doubt is: Is it possible to create a customizable block within SketchUp, and is there any topic that explained well on customizable blocks